آشنایی با ماشین آلات کشاورزی و کشاورزی

تراکتور/کمباین/چاپر/تیلر/کشاورزی/چمن زن/لوازم آبیاری/روش های نوین کشت/

آشنایی با ماشین آلات کشاورزی و کشاورزی

تراکتور/کمباین/چاپر/تیلر/کشاورزی/چمن زن/لوازم آبیاری/روش های نوین کشت/

آشنایی با ماشین آلات کشاورزی و کشاورزی

سلام من سید رامتین غفاری راد هستم.
در این سایت انواع ماشین آلات جاندیر/کیس/مسی فرگوسن /نیوهلند/کلاس/دلتا و... مشاهده می شود .در صورت مایل بودن به دانلود عکس روی آن کلیک کنید و آن را دریافت کنید.

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندهای روزانه

کشاورزی در ایران

Monday, 22 February 2016، 11:16 AM

ایران نخستین کشور دنیاست که در آن کشاورزی و زراعت آغاز گردیده‌است.[۱] تقریباً یک سوم زمین‌های ایران قابلیت کشاورزی را دارند اما به دلیل خاک نامرغوب و نامناسب بودن توزیع آب در بیشتر نواحی، در اکثریت زمین‌های قابل کشت در ایران کشت و زرعی انجام نمی‌شود. فقط ۱۲٪ از وسعت ایران تحت عملیات کشاورزی می‌باشند (شامل باغات، تاکستان‌ها و زمین‌های قابل کشتکاری) اما کمتر از یک سوم از زمین‌های قابل کشتکاری تحت آبیاری بوده و مابقی تحت کشاورزی خشک می‌باشند. شمال و شمال‌غرب ایران دارای خاک حاصلخیز هستند.


ایران در زمینه کشاورزی و باغداری، در خصوص برخی تولیدات دارای رتبه‌های بالایی است. بنا بر آمار سال ۲۰۰۷، این کشور در تولید خیار در جهان دارای مقام دوم،[۲] بادام مقام چهارم،[۳] سیب مقام پنجم[۴] گیلاس سوم،[۵] انجیر مقام سوم،[۶] پسته مقام اول،[۷] طالبی مقام چهارم،[۸] گردو مقام چهارم،[۹] زردآلو مقام دوم،[۱۰] خرما مقام دوم،[۱۱] نخود مقام چهارم،[۱۲] هندوانه مقام پنجم،[۱۳] می‌باشد.



موافقین ۱ مخالفین ۰ 16/02/22
سید رامتین غفاری راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی